יום ראשון, 20 בנובמבר 2016

זירה 1


תקשורת המונים


"כריסטיאנו רונאלדו סגר את הוויסנטה קלדרון"

התקשורת בספרד מהללת את ריאל מדריד ואת "CR9" אחרי התצוגה והשלושער ב-0:3 בדרבי: "רונאלדו פתח את השמיים", "הבלאנקוס הם הסיוט החוזר של אתלטיקו"




הדרבי המדרידאי אמש (שבת) עמד בסימן הוויסנטה קלדרון, שאירח את הדרבי האחרון לפני המעבר לאצטדיון החדש של אתלטיקו מדריד. ריאל והקולצ’ונרוס נפגשו לקרב טעון, בו הבלאנקוס ביטלו את האווירה מסביב ומחצו 0:3 את יריבתם העירונית.
לאחר שריקת הסיום, הדרבי של בירת ספרד עמד בסימן אחר לחלוטין - כריסטיאנו רונאלדו. שלושער של הפורטוגלי סיפק לאוהדי אתלטיקו 'פרידה בלתי נשכחת' ממשחקי הדרבי בקלדרון, ועל הדרך קבע היסטוריה אישית והפך למלך שערי הדרבי בכל הזמנים עם 18, והעלה את מאזנו העונה בליגה ל-10 שערים. בספרד היללו את CR7 ופיארו את ההישג של ריאל, שפתחה פער של ארבע נקודות מהשנייה בטבלה, ברצלונה.

מוען- הקהל בתקשורת ההמונים הוא גדול, הטרוגני ואנונימי.
 אתר one (אתר גדול המתעסק בספורט)
הנמען-  ארגוני התקשורת מאופיינים במורכבותם. 
קוראי האתר (חובבי ספורט)
מאפייני חוויות התקשורת-
פומביות- one אתר פומבי שכל אחד יכול להיכנס אליו
זמין לכולם- one זמין לכל בן אדם מתי שהוא רוצה
מהירות- כתבות one מגיעות לכל מחשב בכל בית בשניה שהן עולות לאתר



ניתוח פרסומת על פי מודל-

המודל הוא מודל לאסוול:
מוען: חברת gillette 
נמען: אנשים שרואים את הפרסומת (מתגלחים)
מסר: המסר הוא שכאשר אדם מגולח הוא מתנהל טוב יותר
אמצעי: האמצעי הוא youtube
אפקט: ההשפעה היא שאנשים יבואו ויקנו יותר את מוצרי החברה



לחצו כאן:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה